Luminen Lempäälän Pyhän Birgitan kirkko Tampereentieltä katsottuna, ylhäällä myös kunnan jouluvalot.

Joulu soi! Konsertit Pyhän Birgitan kirkossa

Ke 29.11. klo 18.30 Tomi Markkolan ja Pete Parkkosen joulukonsertti. Ohjelma 20 €, tuotto Lempäälän nuorison hyväksi. Järj. LC Lempäälä.

Su 3.12. klo 18 Armas Maasalon säveltämä musiikillinen Adventtivesper, Pyhän Birgitan Laulajat ja Hymnus-kuoro, joht. Olli-Taavetti Kankkunen. Kaisa Naukkarinen, urut. Liturgina Heikki Kärhä. Vapaa pääsy.

Ti 5.12. klo 18 Lempäälän Mieskuoron isänmaallisten ja jouluisten laulujen konsertti, joht. Jari Kossi. Ohjelma 15 €.

Pe 8.12. klo 18 PERUUTETTU! Sydäntalvella -joulukonsertti - Pekka Murto & co. Ohjelma 10 €.

Su 10.12. klo 18 Pietari & Kalat -gospelkuoron joulukonsertti, vapaa pääsy, ohjelma 10 €.

Ti 12.12. klo 19 Tampereen yliopiston laulajien joulukonsertti, joht. Emmi Saulamaa. Ohjelma 15 €/12 €.

Ke 13.12. klo 18 Lucian päivän musiikki-ilta. Lempäälän lapsikuoro, Klaarat-kuoro sekä yhteislaulua. Vapaa pääsy.

Pe 15.12. klo 19 Pyhän Birgitan laulajien joulukonsertti, joht. Olli-Taavetti Kankkunen. Vapaa pääsy, ohjelma 10 €.

Ti 19.12. klo 19 Kuorojen joululaulajaiset. Lempääläläiset kuorot esiintyvät. Vapaa pääsy.

Pe 22.12. klo 19 Heidi Salosen joulukonsertti. Vapaa pääsy, maksuton ohjelma. Tilaisuudessa kerätään kolehti hyväntekeväisyyskohteeseen.

Pietari & Kalat -gospelkuoron ja soitinyhtyeen joulukonsertin mainos, jossa taustalla talvinen kuusi.