Birgitan markkinat kirkon ja Taitokeskuksen ympäristössä

la 5.10. klo 10.00 – la 5.10. klo 15.00

Pyhän Birgitan kirkko

Lauantaina 5.10. kello 10-15 on Birgitan markkinat Pyhän Birgitan kirkon ja Taitokeskus Lempäälän (Asematie 6) ympäristössä.
Myytävänä satokauden tuotteita ja laadukkaita käsi- ja taideteollisuustuotteita, kuten hopeakoruja, huovutettuja vaatteita, keramiikkaa ja muita käyttöesineitä.
Torilla on markkinavierailta keskiaikapuvuissa, kiertävä mystikko ja lapsille keskiaikakaruselli. Tule mukaan keskiaikaiseen tunnelmaan! Alueelle on vapaa pääsy.

Markkinakulkue lähtee klo 9.30 Kanttorinpuistosta Tampereentietä pitkin torille. Klo 10 avaus torilla.
Nuorten pieniä näytelmiä klo 10 ja 11.30.

Kirkko on avoinna kello 11-13. Kello 12 konserttituokio kirkossa, Pyhän Birgitan Laulajat esiintyy.
Seurakuntatalossa kahvio kello 9-15, myynnissä mm. munkkeja ja karjalanpiirakoita. Kahvila Olkkarissa (Tampereentie 4) vohvelikahvila kello 10-14. MoIempien tuotto lähetystyön hyväksi.

Birgitan markkinat järjestetään joka toinen vuosi. Markkinat järjestää Lempäälän kunnan kumppanuus- ja tapahtumapalvelut, Lempäälän seurakunta, Taitokeskus Lempäälä sekä Birgitta-työryhmä
  • Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille