Arja Lähdekorpi henkilöstöpäälliköksi

Palkkasihteeri Arja Lähdekorpi aloittaa maaliskuussa osa-aikaisena henkilöstöpäällikkönä. Tehtävä vaatii 40 prosentin osuuden työajasta. Lopun työajan (60 prosenttia) hän keskittyy palkanlaskentaan. Asiasta päätti seurakunnan kirkkoneuvosto kokouksessaan 19. helmikuuta.

Lähdekorpi on työskennellyt Lempäälän ja lähiseurakuntien yhteisenä palkkasihteerinä vuodesta 2012 lähtien. Tällä hetkellä hän vastaa viiden seurakunnan palkoista. Hänen toimipisteensä sijaitsee Lempäälässä.

Uuden tehtävän perustaminen liittyy laajempaan hallinnon kehitystyöhön, jossa seurakunnan kirkkoherranviraston, viestinnän ja taloustoimiston työntekijöiden tehtävänkuvia on tarkasteltu uudestaan.

Selvitystyön kuluessa todettiin tarve henkilöstöpäällikön tehtävälle. Se sopii luonteensa vuoksi nykyiselle palkkasihteerille.

Seurakunnan hallinnossa työskentelee kuusi työntekijää. Selvitystyön seurauksena työntekijöiden työnkuvia on muutettu yhteisymmärryksessä  työntekijöiden kanssa.

Thu Feb 21 15:07:00 EET 2019