Hae paikkaa: Määräaikainen vahtimestari-siivooja

Lempäälän seurakunta hakee määräaikaiseen tehtävään vahtimestari-siivoojaa. Työ alkaa mahdollisimman pian ja viimeistään 1.6.2019. Määräaikaisuus päättyy 30.4.2020.

Vahtimestari-siivoojan päivittäisiä työtehtäviä ovat aamusiivoukset useassa kohteessa, kirkollisten toimitusten valmistelu ja avustaminen sekä kahvitusten järjestäminen. Tehtävässä noudatetaan yleistyöaikaa 76,5 h / kahden viikon jakso. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä, mutta sisältää viikottain myös ilta- ja viikonlopputyötä.

Tehtävässä edellytetään sosiaalisuutta, palvelualttiutta sekä kykyä ja halua kohdata erilaisia ihmisiä. Oman auton käyttö sekä atk-taidot ovat välttämättömiä.

Eduksi katsotaan alan koulutus ja/tai aiempi kokemus siivoustehtävistä ja/tai vahtimestarintehtävistä. Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja, joustavaa työasennetta sekä seurakunnan tehtävien erityisluonteen ymmärtämistä.

Tehtävän palkkaus on Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 401 mukainen. Lisäksi maksetaan henkilökohtaista, työkokemukseen perustuvaa vuosisidonnaista palkanosaa enintään 15 %. Tehtävässä noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä rikosrekisteriote.

Hakemukset lähetetään sähköpostitse Lempäälän seurakunnan talousjohtajalle Heidi Pirttijoelle osoitteeseen heidi.pirttijoki@evl.fi. Haku päättyy 9.5.2019 klo 12.00. Haastattelut järjestetään viikolla 20.

Hakemukset voi toimittaa myös kirjallisesti kirkkoherranvirastoon osoitteella Lempäälän seurakunta, Kirkkopolku 1, 37500 Lempäälä. Kuoreen merkintä ”Hakemus vahtimestari-siivoojan tehtävään”. Tehtävä tulee ottaa vastaan 1.6.2019.

Lisätietoja tehtävästä antaa vahtimestari-siivooja Erja Moilanen 050 5443385.

Mon Apr 29 16:08:00 EEST 2019