Kauneimmat Joululaulut kutsuvat

Kaunaimmat Joululaulut -tapahtuman logo, jossa on punainen sinetti, rusetti ja teksti Kauneimmat Joululaulu...

Kauneimpia Joululauluja pääsee tänä vuonna laulamaan Lempäälän Pyhän Birgitan kirkossa ja eri puolilla pitäjää järjestettävissä tilaisuuksissa yhteensä 14 kertaa.

Erityisen tunnelmalliset puitteet tutuille joululauluille tarjoaa Sääksjärven yhteislaulutapahtuma, joka järjestetään joulun alla, 21. joulukuuta kello 18 partiolippukunta Kyynärön Kiertäjien leirialueen ulkoilmakirkossa Merunlahdessa.

Joulun tunnelmaan voi virittäytyä myös ruotsiksi, englanniksi ja viroksi. Kahvila Olkkarissa kaikuvat ”De vackraste julsångerna” 2. joulukuuta kello 13,  "Laulame joululaule eestikeeles!" 10. joulukuuta kello 12 ja ”Christmas Carols” 11. joulukuuta kello 17.

–Joululaulujen laulaminen kirkossa on suorastaan sielunhoitoa. Kun laulat jo lapsuudesta tuttua tekstiä – silloin olet juuri siinä hetkessä. Kynnys tulla kirkkoon on matala, eikä siellä tarvitse olla yksin, tiivistää tämän vuoden Kauneimpien Joululaulujen suojelija, laulaja Katri Helena.

Tilaisuuksissa kerätään vapaaehtoinen kolehti kehitysmaiden lasten auttamiseksi Suomen Lähetysseuran kautta.

Alla kaikki Kauneimmat Joululaulut listattuna. Ne löytyvät seurakunnan verkkosivuilta myös tapahtumakalenterista.

Raili Paul

Kauneimmat joululaulut Lempäälässä

Kaikkiin tilaisuuksiin on vapaa pääsy ja vapaaehtoinen kolehti kehitysmaiden heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi Suomen Lähetysseuran kautta.

Ma 2.12. klo 13 De vackraste julsångerna – Kauneimmat Joululaulut ruotsiksi Kahvila Olkkarissa (Tampereentie 4). Mukana Kaisa Naukkarinen ja Kim Rantala.

Ma 9.12. klo 19 Kauneimmat Joululaulut Lastusissa Lastusten rukoushuoneella (Lastustentie 500), Kaisa Naukkarinen ja Raili Paul.

Ti 10.12. klo 16.30 Laulame joululaule eestikeeles - vironkieliset joululaulut Kahvila Olkkarissa (Tampereentie 4), Kaisa Naukkarinen ja Annela Liivat. Vapaa pääsy, vapaaehtoinen kolehti kehitysmaiden heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi Suomen Lähetysseuran kautta. Teretulemast!

Ke 11.12. klo 17 Christmas Carols – Kauneimmat joululaulut englanniksi Kahvila Olkkarissa (Tampereentie 4), Maarit Kujanpää, Raili Paul, Elizabeth Pesonen.

Ke 11.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut Mattilan koululla (Pyhällöntie 83), Pietari Korhonen. Henriikka Tarri.

Pe 13.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut Säijän monitoimitalossa (Säijärventie 89), Kaisa Naukkarinen ja Christian Seppänen.

Su 15.12. klo 16 Lapsiperheiden Kauneimmat Joululaulut Pyhän Birgitan kirkossa, Maarit Kujanpää ja Henri Karvinen.

Su 15.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut Pyhän Birgitan kirkossa, Maarit Kujanpää ja Manta Jutila.

Ti 17.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut Sääksjärven koulussa (Tampereentie 422), Kaisa Naukkarinen, Emmi Korpi. Illan järjestäjinä toimivat Lempäälän seurakunta ja Sääksjärvi -työryhmä.

Ke 18.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut ja ehtoollisen vietto Hauralassa Kivalakodin kappelissa (Hauralantie 48), Pietari Korhonen, Kipinät–kuoro ja Emmi Korpi.

To 19.12. klo 14 Kauneimmat Joululaulut Sääksjärvellä Toimela-talossa (Asuntotie 10), Pietari Korhonen ja Mikko Oikarinen.

La 21.12. klo 16 Kauneimmat Joululaulut Nurmen rukoushuoneessa (Nurkkilantie), Pietari Korhonen ja Leena Sorsa.

La 21.12. klo 18 Kauneimmat Joululaulut ulkoilmakirkossa Sääksjärvellä (os. Koipitaipaleentie 220). Tunnelmallinen yhteislaulutapahtuma partiolippukunta Kyynärön Kiertäjien (KyKi) leirialueen ulkoilmakirkossa Merunlahden alueella. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Lempäälän seurakunnan, Sääksjärvi -työryhmän sekä partiolippukunta KyKin kanssa.

Su 22.12. klo 16 Kauneimmat Joululaulut Kuljun Majakassa, Antti Perälä, Matti Vehviläinen.

Sun Nov 17 17:40:00 EET 2019