Strategiapäivässä pohdittiin arvoja

Lauantaina 18.4.järjestetyssä työntekijöiden ja luottamushenkilöiden strategiapäivässä pohdittiin seurakunnan arvoja, tehtävää ja tulevaisuuden visiota.

Etäyhteyksin järjestetyssä työskentelyssä äänensä sai eri tavoin kuuluviin reilut 50 osallistujaa. Ajatuksia vaihdettiin vilkkaasti niin pienryhmäkokoontumisissa kuin yhteisellä keskustelualustallakin.

Seurakunnan toiminnalle tärkeistä arvoista kärkijoukkoon nousivat läsnäolo, raikas hengellisyys ja helposti lähestyttävyys. Heikoimmista huolehtiminen, rakkaus ja kunnioitus toisia kohtaan saivat myös runsaasti peukutuksia osallistujilta.

Strategiapäivä on osa seurakunnan strategiaryhmän työskentelyä. Ryhmä valmistelee seurakunnan toimintaa ohjaavaa strategiaa vuosille 2021–2026.

RP

2020-04-20 12:22:00.0