Virastot muuttavat Vanhaan pappilaan

Lempäälän seurakunnan kirkkoherranvirasto, taloustoimisto ja hautausmaantoimisto muuttavat toukokuun alussa väliaikaisiin väistötiloihin Vanhaan pappilaan.

Pappilan suojiin siirtyvät myös kirkkoherran, talousjohtajan, viestinnän ja musiikkityön tilat.

Muutto koskee seurakuntatalon virastosiipeä. Seurakuntasalit jäävät edelleen nykyiseen käyttöön.

Seurakunta vuokraa lisäksi Lempäälän keskustasta entisen Perhetupa Pikku-Ketun tilat lapsi- ja perhetyön käyttöön 1.8. alkaen.

Väistötilat ovat käytössä vuoden 2020 loppuun tai siihen asti, kunnes Lempäälä-talosta seurakunnalle varattu tila valmistuu.

Taustalla ovat seurakunnan sisäilmatyöryhmän selvitykset, joiden mukaan tiloissa on havaittu sisäilman toksisuutta.

RP

2020-04-21 16:06:28.0