Vastaa kyselyyn ja vaikuta seurakunnan musiikkitoimintaan

Käsinkirjoitettu paperi ja sulkakynä pöydän päällä.

Millaiseen konserttiin lähtisit? Haluaisitko olla mukana projektikuorossa tai kaikenikäisten Koko poppoo -muskarissa? Vaikuttaako musiikkityyli messussa käymiseesi? Millaista musiikkitoimintaa toivot Sääksjärvelle?

Seurakunnan verkkosivulla on avoinna musiikkitoiminnan sähköinen kysely. Pääset sinne suoraan tämän linkin kautta.

Kyselyn tuloksia hyödynnetään seurakunnan musiikkitoiminnan suunnittelussa. Vastauksesi on meille tärkeä!

Kaikkien kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan kymmenen kappaletta 20 euron arvoisia lahjakortteja kahvila Siiriin. Arvonta on kesäkuussa.

Kysely on avoinna osoitteessa www.lempaalanseurakunta.fi toukokuun loppuun saakka. Myöhemmin keväällä kyselyä suoritetaan myös suorina haastatteluina. Tuloksista kerrotaan syyskuussa.

Lisätiedot:
johtava kanttori Kaisa Naukkarinen, p. 050 544 3345, kaisa-helena.naukkarinen@evl.fi

Tue Mar 23 16:09:00 EET 2021