Perinteinen Joulujuhla etäyhteyksin

su 20.12. klo 14.00
Jouluseimiasetelma, edessä jeesus-lapsi seimessään.

Muu tila

Tervetuloa seimen äärelle!

Jouluevankeliumi kuvaelmana, joulun sanaa ja musiikkia.
Mukana mm. Paula Liuha, Tuukka Liuha, Juha-Yli-Knuuttila (laulu) ja Pietari Korhonen (säestys).

Ensiesitys srk:n Youtube-kanavalla, osoite www.youtube.com, hakusana "Lempäälän seurakunta". Tallenne on katsottavissa Youtubessa n. kahden viikon ajan.

Sosiaalisessa mediassa julkaistuja jouluvideoita kootaan katsottavaksi myös seurakunnan nettisivuille, ks. www.lempaalanseurakunta.fi/joulu.

• Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki

kanttori

Pietari & Kalat -gospelkuoro, Kipinät-sekakuoro

Arkiseen työpäivääni voi kuulua kuoroharjoituksia, palavereja ja musiikin suunnittelua, sovittamista, urkujen viritystä sekä sähköpostiliikenteen hoitoa. Haaveilen, että ehtisin harjoitella enemmän. Olen omalla alallani, ja parasta on huomata, miten musiikki koskettaa ihmisiä. Minulla on paras mahdollinen työnantaja: se on viime kädessä Taivaan Isä. Kirkon tärkein tehtävä on kertoa sanoin ja teoin rakastavasta Jumalasta. Musiikki välittää kristillistä uskoa, mutta lisäksi se virkistää, poistaa ahdistusta, hiljentää, luo tunnelmaa ja yhdistää. Vapaa-aikanani harrastan kuntoilua, kuten suunnistusta, lenkkeilyä ja hiihtoa. Teen myös metsätöitä.