Uudet työntekijät aloittivat

Seurakunta on saanut kesän alussa monta uutta työntekijää.

Minna Laakkonen on määräaikainen vahtimestari-siivooja ja Paula Suutari määräaikainen kirkkoherranviraston toimistosihteeri.

Kirkkoneuvosto valitsi heidät tehtäviinsä kokouksessaan 4. kesäkuuta. Molemmat aloittivat seurakunnassa 12. kesäkuuta.

Vahtimestari-siivoojan paikkaa haki kolme henkilöä, toimistosihteerin työ kiinnosti 22 hakijaa.

Minna Laakkosen pesti päättyy 30.4.2020. Hänen työpisteensä ovat Kuljun Majakka ja Tervajärven leirikeskus.

Paula Suutarin työsuhde kestää vuoden 2020  loppuun. Kirkkoherranviraston toimistosihteerinä hän hoitaa virkavapaalla olevan seurakuntasihteerin tehtäviä.

Talousjohtaja vuodeksi virkavapaalle

Samassa kokouksessa 4. kesäkuuta kirkoneuvosto myönsi talousjohtaja Heidi Pirttijoelle virkavapautta noin vuoden ajaksi 12.6.2019 - 31.5.2020.

Talousjohtajan työt pyritään hoitamaan sisäisin järjestelyin sekä ostamalla palveluja toisista seurakunnista. Talousjohtajan osa-aikaisena sijaisena on syksyn ajan Ikaalisten seurakunnan talouspäällikkö Timo Vettenranta. Hän aloittaa 1. elokuuta.

Katso lisää kirkkoneuvoston pöytäkirjan verkkoversiosta tämän linkin takaa.

Kesäteologit laajasti seurakuntatyössä

Hengellisessä työssä sekä rippikoulu- ja nuorisotyössä tarvitaan kesällä lisätyövoimaa ja lomasijaisia. Kesäpappina on Ensio Partanen (10.6.-4.8.) ja kesäteologeina Krista Autio (1.6 - 29.7.) ja Miia Joronen (7.6 - 11.8.). Nuoret teologit osallistuvat rippikoulu- ja nuorisotyön lisäksi myös muuhun seurakuntaelämään.

Nuorisotyössä kausityöntekijöinä rippileireillä ja viikkotoiminnassa ovat Linda-Maria Järventausta, Tommi Laaksonen ja Markus Ojanperä. Heidän työsuhteensä kestää kesäkuusta heinä-elokuun taitteeseen.

Hautausmailla kausi- ja kesätyöntekijöitä

Hautausmaiden kausityöntekijät aloittivat työnsä jo huhtikuun alussa. Kausi jatkuu marraskuun alkuun asti. Kausityöntekijät ovat Riikka Jaakkola, Susanna Kaapu, Päivi Ruutiainen ja Katja Salonen. Kausityöntekijöiden lisäksi hautausmailla työskentelee kesätyöntekijöitä lyhyemmissä työsuhteissa.

Kesävahvuudessa opas, viestijä ja diakoni

Tiekirkon oppaana on elokuun alkuun asti Klaara-Kaisa Naukkarinen. Viestintää hoitaa kesällä viestinnän asiantuntija Eila Lokka. Hän on tavattavissa kahtena päivänä viikossa juhannusviikosta elokuun alkupuolelle asti. Diakoniatyön kesävahvistus on Liisa Nurminen. Hän on töissä heinäkuun alusta elokuun loppuun saakka.

Kirkkoherran sijaisuus kiertää

Kesällä kirkkoherran sijaisuus kiertää niin, että juhannusviikolla 17.-23.6. tehtävää hoitaa seurakuntapastori Henri Karvinen ja juhannuksen jälkeen 24.-30.6. seurakuntapastori Emmi Korpi, 1.-21.7. seurakuntapastori Manta Jutila ja 22.7.-1.8. kappalainen Matti Vehviläinen.

Wed Jun 12 15:34:00 EEST 2019