Syksyn Kirkonportti ilmestyi

Kirkonportti-tiedotuslehden kansi. Kuvana ilmaan hyppäävät tyttöleiriläiset.

Muhkean 24-sivuisen lukupaketin keskiössä on seurakunnan varhaisnuorisotyö.

Kirkon varhaisnuorisotyö juhlii tänä vuonna otsikolla 100 vuotta iloa - kouluikäiset kirkossa.  Juuri nyt on aika ilmoittautua kerhoihin ja leireille. Marraskuussa on tiedossa jännittävä yö kirkossa. Tutustu kotikirkkoon makuupussissa!

Elina Korkeen haastattelussa pappi ja terapeutti Miia Moisio kertoo kuinka hän toipui vuosikymmeniä jatkuneesta masennuksesta. Miia Moisio avaa 11. syyskuuta Elämän sävyt -luentosarjan. Luvassa on kolme iltaa elämän merkityksellisistä asioista Pyhän Birgitan kirkossa.

Raili Paul haastatteli maapallon toisella puolella työskentelevää lempääläläistä Alan Browia. Miten hän kulkeutui Papua-Uuteen-Guineaan ja kovain kielen pariin?

Uutisissa tämänhetkiset tiedot seurakunnan toimitila- ja rakennushankkeista.

Lehdessä koko syyskauden tapahtumakalenteri.

Lempäälän-Vesilahden Sanomien liitteenä 21. elokuuta ilmestyneen lehden voit lukea sähköisenä alla olevasta linkistä.

Oman paperilehtesi voit noutaa viikon 34 lopulla kirkkoherranvirastosta, kirkosta, seurakuntatalosta, kirjastosta, Kahvila Olkkarista ja Kuljun Majakasta.

Mukavia lukuhetkiä!

Wed Aug 21 17:53:00 EEST 2019