Hautausmaan kausi- ja kesätyöpaikat haussa

Lempäälän seurakunta hakee hautausmaille kausityöntekijöitä 4–6 kuukauden mittaisiin työsuhteisiin ja kesätyöntekijöitä 1– 3 kuukauden mittaisiin työsuhteisiin koulujen kesäloman aikana.

Kausityöntekijän tehtäviin kuuluvat hauta- ja puistoalueiden hoito- ja kunnossapitotyöt sekä hautainhoitotyöt. Alan koulutus ja aikaisempi kokemus viheralueiden ylläpitotöistä katsotaan eduksi.

Ruohonleikkaajan tehtäviin kuuluvat hautausmaa-alueiden nurmialueiden hoito seurakunnan työkoneilla, sekä muut työnantajan määräämät työt. Alan koulutus ja aikaisempi kokemus viheralueiden ylläpitotöistä katsotaan eduksi.

Kesätyöntekijän tehtäviin kuuluvat hauta- ja puistoalueiden hoito- ja kunnossapitotyöt. Kesätyöntekijän on oltava 16 vuotta täyttänyt.

Tehtävien palkkaus KirVESTESin mukaisesti.

Kirjalliset hakemukset sähköisesti KirkkoHR palvelun kautta tai postitse viimeistään 19. helmikuuta kello 12 mennessä osoitteeseen Lempäälän seurakunta, PL 40, 37501 Lempäälä. Kuoreen merkintä "Hautausmaan kausityöntekijä 2021" tai "Hautausmaan kesätyöntekijä 2021".

Hakulomakkeen voi tulostaa tästä.

Lisätietoja antaa:seurakuntapuutarhuri Petri Solja

p. 050 544 353, sp. petri.solja(at)evl.fi