Haku seurakunnan päiväkerhoihin on käynnissä

kerhomainos.jpg

Metsäkerhossa ulkoillaan paljon: musisoidaan, leikitään hippaa ja piilosta, kiipeillään, tasapainoillaan, temppuillaan kivillä ja kannoilla - ja nautitaan herkkueväät.

Kipin kapin päiväkerhoon!

Haku elokuussa 2021 alkaviin päiväkerhoihin ja Sääsksjärven ja Hakkarin metsäkerhoihin alkaa 1. maaliskuuta.
Hae paikkaa sähköisellä lomakkeella.

Mukaan voivat tulla lapset, jotka täyttävät vähintään kaksi vuotta elokuun loppuun mennessä.

Lempäälän seurakunnan päiväkerhot tarjoavat monipuolista varhaiskasvatusta seuraavasti:

• 2-3-vuotiaille naperokerhoja kaksi kertaa viikossa aamupäivisin
  • 3-5-vuotiaille päiväkerhoja tai metsäkerhoja kaksi tai kolme kertaa viikossa aamupäivisin tai iltapäivisin
  • sisarusryhmiä 2-5-vuotiaille

Päiväkerhot ja metsäkerhot kestävät kolme tuntia ja naperokerhot kaksi tuntia kerrallaan.

Kerhot kokoontuvat seuraavissa paikoissa:

• Hakkarin yrittäjätalo (Kaakisentie 1)
  • Kuljun Majakka (Tampereentie 262, koulun rakennus)
  • Lempäälä-talo (Manttaalitie 7. Lempäälä-talon toimitilarakennus, porras A1 )
  • Sääksjärven uusi seurakuntakoti (Pitkäahteentie)

Kaikki päiväkerhot / metsäkerhot ovat maksuttomia. Niihin voivat tulla mukaan myös lapset, jotka ovat osaviikkoisesti päivähoidossa.

Mikä metsäkerho?

- Metsäkerho on uudentyyppinen seurakunnan päiväkerho. Kerhossa liikutaan ja retkeillään mahdollisimman paljon lähiympäristössä. Elokuussa 2021 metsäkerhot aloittavat Hakkarissa ja Sääksjärvellä. Metsäkerhon retkillä opitaan tuntemaan ja ihmettelemään luonnon monimuotoisuutta eri vuodenaikoina, eväätkin syödään usein ulkona. Metsäkerho on normaalin päiväkerhon mittainen.
- Kahden kerholaisen äiti suosittelee: ”Tämä on monipuolinen kerho, jossa on niin ulkoilua ja retkeilyä, kuin sisällä leikkimistä ja askartelua. Kerhojen henkilökunta on mukavaa ja sydämellistä. Välillä kerhoon lähteminen ei pojilla houkuta yhtään, mutta sieltä tullessa tuumaavat molemmat, että kannatti mennä, oli kivaa!”

Sat Feb 27 18:10:00 EET 2021