Tule joukkoomme, meitä on jo monta

A-Men-sauna Terviksellä

A-Men-miehet kokoontuvat joka kuun kolmas keskiviikko Tervajärven leirikeskuksessa (syyskuu–huhtikuu). Kello 18 alkaen saunotaan, uidaan ja päästään sanankuuloon ja rukoukseen. Ja tietty ne leppoisat iltakahvit! Tule kirjavaan joukkoomme juttelemaan ja nauttimaan yhdessäolosta.  Jokaisella meillä on oma tarinamme ja jokainen meistä saa olla oma itsensä – löylyn lämmössä juttelemme luottamuksellisesti. Kesätauko kesä-elokuun ajan.

Hikipiiri Majakalla

Joka kuukauden 4. torstai Kuljun Majakalla. Sanaa, saunaa ja yhdessäoloa ikääntyville miehille. Iltapalaa. Iltoja isännöi Ensio "Epa" Partanen p.0503607370.

Kesäsauna pappilassa

Touko–kesäkuun vaihteessa siirrytään saunomaan viikottain Vanhan pappilan saunalle, jossa sauna lämpenee aina torstai-iltaisin klo 18. Nämä miesten kesäsaunat jatkuvat elokuulle saakka.

A-Men-puuro Olkkarissa

Miehillä on myös joka kuun ensimmäisenä keskiviikkona aamupuuro kirkon vastapäätä kahvila Olkkarissa kello 8-9. Nautimme puuroa ja saamme kuulla alustuksen ajankohtaisesta asiasta. Kesätauko kesä-elokuun ajan.

Vuoden varrella teemme myös retkiä, ja vuosittain syksyllä meillä on miesten oma teemapäivä.

Tule mukaan, löydä itsellesi paikka Lempäälän seurakunnassa!

Miesten toiminta Lempäälän seurakunnassa kevät 2024