Nuoret aikuiset

Morjes! Tuntuuko siltä, että nuortenilloissa ja -leireillä on liikaa desibelejä? Haluatko jotain muutakin seurakunnalta kuin sunnuntain messun? Toivoisitko tapaavasi muita, joiden kanssa keskustella avoimesti uskon monista kysymyksistä ja kokemuksista, ihmissuhteista, haastavasta elämäntilanteesta tai ihan vaikka päivän säästä? Alla muutamia vinkkejä - olet erittäin tervetullut mukaan! Nuorella aikuisella tarkoitamme täysi-ikäistä tai sen kynnyksellä olevaa - yläikärajaa ei olekaan!

Toivoisitko tapaavasi muita, joiden kanssa keskustella avoimesti?

Viikkotoimintaa

• Guys ja Girls eli täysi-ikäiset miehet ja naiset kokoontuvat erikseen jakamaan asioita saunomisen ja iltapalan lomassa Tervajärven leirikeskuksessa joka viikon torstai alkaen klo 18.30. Myös yhteistä aikaa jää halukkaille.
  • Nuorten aikuisten SG-leiri Terviksellä päättää vuoden touhut hyvässä hengessä joulukuussa.
  • Sählyä Sääksjärven koulun liikuntahallilla kerran viikossa tiistaisin, lisätietoja Henriltä.
  • Kesäisin sekä joinakin poikkeuspäivinä toiminta on tauolla. Tarkempia tietoja Tatu Leijolta tai kausikohtaisesta Hope-esitteestä.
  • Pyydä Tatulta saada liittyä whatsapp-ryhmään, joissa saat tietoja päivitetysti sekä pääset mukaan yhteisöön!

Edellä mainittujen lisäksi Majakan ohjelmassa on paljon sellaista, mikä sopii hyvin nuorille aikuisille.

Ota yhteyttä!

nuorisotyönohjaaja, nuoret aikuiset

Arkityöhöni kuuluu nuorten ja nuorten aikuisten kohtaamista, opettamista ja sielunhoitoa sekä kasvotusten että somessa. Vastaan nuorten aikuisten toiminnasta ja nuorten raamiksista. Lisäksi tapaan nuoria leireillä, nuortenilloissa nuorten tapahtumissa sekä kotikäynneillä ja kahvilla. Tavoitteenani on, että työni kautta tekisin nuorille helpommaksi uskoa hyvään Jumalaan ja että kukin voisi löytää elämälleen arvon ja tarkoituksen. Olen tuore aviomies, harrastan bänditouhuja, lukkopainia, uniongelmia, vaeltamista ja reissaamista - eri maita on käytynä enemmän kuin minulla on ikävuosia :)

nuorisotyönohjaaja, erityisnuorisotyö

Toisen kodin yhteyshenkilö.

Työni on nuorten kohtaamista, opettamista ja auttamista. On hienoa kun huomaan, että nuori uskaltaa olla juuri sitä mitä on ja löytää näin suunnan elämäänsä. Evankeliumin kertominen ja lähimmäisten auttaminen on tärkeintä kirkon työssä. Rentoudun kalastelemalla ja nikkaroin kotona kaikenlaista, lisäksi käyn kuntosalilla.