Esityslistat ja pöytäkirjat

Kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston kokouksen esityslistan verkkoversio julkaistaan tällä sivulla kokousta edeltävän viikon keskiviikkona. Pöytäkirja julkaistaan kokouksen jälkeisenä torstaina. Pöytäkirjoja ja päätöksiä julkaistaessa otetaan huomioon julkisuutta ja salassapitoa koskeva lainsäädäntö sekä henkilötietojen suojaa koskevat säädökset. Pöytäkirja säilyy nähtävillä muutoksenhakuajan, joka on kirkkoneuvoston päätöksissä 7+14 päivää ja kirkkovaltuuston päätöksissä 7+30 päivää.

Tärkeimmät päätökset julkaistaan kokouksen jälkeen verkkosivujen uutisissa pöytäkirjan tarkastamisen jälkeen. Huom! Pöytäkirjan myötä esityslista poistuu nähtäviltä.

Liitteitä ei julkaista verkossa. Täydelliset esityslistat ja pöytäkirjat liitteineen ovat luettavissa seurakuntatoimistossa sen aukioloaikoina. Käyntiosoite on Manttaalitie 15 A1.

Asiakirjoja koskeviin kysymyksiin vastaa kirkkoherra Matti Vehviläinen. Asiakirjat on järjestetty uusimmasta vanhimpaan.

Vuoden 2024 asiakirjat

Kirkkoneuvoston esityslistat ja pöytäkirjat

Kirkkoneuvoston esityslista 19.3.2024

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 20.2.2024

Kirkkoneuvoston pöytäkirja 16.1.2024

Vuoden 2023 asiakirjat

Kirkkovaltuuston esityslistat ja pöytäkirjat

Pöytäkirja 22.2.2024

Pöytäkirja 13.2.2024

LIITE: Talousarvio 2024 ja toiminta- ja taloussuunnitelma 2025-2026 (ei-saavutettavassa muodossa oleva pdf)
LIITE: Hallintosääntö (ei-saavutettavassa muodossa oleva pdf)
LIITE: Taloussääntö (ei-saavutettavassa muodossa oleva pdf)

Viranhaltijapäätökset

Viranhaltijan päätös, josta seurakunnan jäsen saa tehdä oikaisuvaatimuksen tai valituksen, pidetään tarkastamisen jälkeen nähtävillä, jollei salassapitoa koskevista säännöksistä muuta johdu. Nähtävillä pidettävään pöytäkirjaan on liitetty muutoksenhakuohjeet eli oikaisuvaatimusohjeet tai valitusosoitus. Viranhaltijapäätös säilyy nähtävillä muutoksenhakuajan eli 7+14 päivää.