Polku lumessa auringon laskussa.

Hengellisen kasvun paikkoja kaikenikäisille naisille

Seurakunnassa on vireää toimintaa naisille.

Naisteniltoja järjestetään aina kuukauden toisena maanantaina syyskuusta toukokuun. Kokoontumiset on Kuljun Majakassa Tampereentie 262. Mukana on ilahduttavalla tavalla kaikenikäisiä naisia. Iltojen ohjelmaan kuuluu alustus, keskustelua, laulua, rukousta sekä tarjoilua. Alustajat ovat eri elämänalueilla vaikuttavia ja kiinnostavia nimiä läheltä ja kaukaa.

Keväällä vietetään naistenpäivää. Silloin yhteisen messun lisäksi kokoonnutaan jonkun teeman äärelle. Syksyllä  on yhteisen leirin aika Tervajärvellä. Kaamosaikaan ajoittuva leiri rentouttaa ja auttaa jaksamaan.

Näiden lisäksi naisille on oma raamattupiiri Kuljun Majakalla kuukauden viimeisenä keskiviikkona klo 18.30. Yhteyshenkilö Arja Katajisto p.0405420966.

Silloin tällöin myös yhteisiä retkiä kiinnostaviin kohteisiin.

Naistenillan, raamattupiirin ja kaiken muunkin naisten toiminnan järjestää tavallisista seurakuntalaisista koostuva rento porukka. Osallistuminen järjestelyihin tai vaikka alustusten pito ovat myös mahdollisuus osallistua oman seurakunnan naisten toimintaan.

Tervetuloa mukaan rakentumaan naisena Jumalan valtakunnassa!

Haluatko tulla mukaan järjestämään toimintaa? Tai haluatko saada nopeasti tietoa tapahtumista ja liittyä naistyön Whatsapp-ryhmään? Ota yhteyttä terhi.palvanen@lempaala.fi tai elina.korkee@elisanet.fi.

Aikuistyön pastori Manta Jutila p.0505443371

Naistenillat Kuljun Majakalla kuukauden toisena maanantaina.
Naistenillat kevät 2024