Perhekerho on kiva kohtaamispaikka

Kahvipöytä on katettu valmiiksi, tarjolla on hyvää seuraa ja lapsille mukavaa tekemistä. Missä? Lempäälän seurakunnan perhekerhossa! Eri puolilla Lempäälää kokoontuvissa kerhoissa voi istahtaa hetkeksi alas, juoda valmista kahvia ja jutella samassa elämäntilanteessa olevien muiden vanhempien kanssa.

Perhekerho on lasten ja aikuisten yhteinen kohtaamispaikka. Perhekerhoon voivat tulla mukaan jo ihan pienet sekä vähän isommatkin oman aikuisen kanssa. Kerhossa on yhteistä ohjattua toimintaa ja mahdollisuus vapaaseen seurusteluun ja leikkiin  Perhekerho tarjoaa vanhemmalle, hoitajalle tai isovanhemmalle mahdollisuuden tavata muita aikuisia mukavan yhdessäolon merkeissä.  Lapset saavat uusia leikkikavereita ja mukavaa tekemistä arkeen.

Perhekerhot kokoontuvat aamupäivisin. Kerhoon ovat kaikki tervetulleita – ikään katsomatta ja ilman ilmoittautumista.  Toiminta on maksutonta.

Keskiviikkoisin klo 10 -12

• Hakkarin yrittäjätalolla, Hopella (Kaakisentie 1)

Torstaisin klo 10-12

• Sääksjärvellä, Satamassa (Pitkäahteentie 14)