Iloa ja innostusta - lasten ja perheiden toiminta

Lempäälän seurakunnassa lapset ovat tärkeitä! Lapsille ja perheille on tarjolla paljon ja monipuolista toimintaa. Haluamme olla vanhempien rinnalla ihastelemassa pieniä ihmeitä ja tukemassa lasten kasvua.

• Päiväkerhoissa 2–6-vuotiaat lapset saavat leikkiä, laulaa, liikkua, taiteilla ja tehdä kaikkea muuta mukavaa yhdessä kerhokavereiden kanssa.
  • Perhekerhot kokoavat yhteen erilaisia ja erikokoisia perheitä vaihtamaan ajatuksia lapsiperheen iloista ja haasteista.
  • Perhemuskareissa jo yksivuotias saa soittaa ihan itse.
  • Pikku koululaisille on mukavaa harrastustoimintaa esim. kokkikerhoa ja  Sääksjärvellä kokoontuva Kotipesä.  Kerhot ovat ilmaisia.
  • Perheleireillä, -retkillä,  koko perheen messuissa ja muissa tapahtumissa voi osallistua seurakunnan toimintan, vaikka arkena ei pystysisi.

Mikä voisi sopia omalle perheellenne? Vasemmalla valikosta näet, mihin kotiseurakuntasi kutsuu. Jos jotain puutuu tai toivoisit jotain, kerro ihmeessä! Otamme mielellämme uusia ideoita vastaan.

Sydämellisesti tervetuloa mukaan!

Kaikki kerhot ovat maksuttomia. Huom!  Päiväkerhopaikkaa voi hakea, vaikka lapsi olisi päivähoidossa osa-aikaisesti tai osaviikkoisesti.

Haku syksyllä alkaviin päiväkerhoryhmiin on auki 10.5 asti.                                                                                                                     Tiedot saamastanne päiväkerhoryhmästä  ilmoitetaan sähköpostilla viimeistään 15.6.2024.