Lempäälän seurakunnan perhemuskarissa leikitään huiveilla

Muskariin!

Perhemuskarissa pääsevät vauvat ja ihan pienet taaperot musisoimaan. Perhemuskari kokoontuu kerran viikossa sekä Lempäälän kirkossa , Kuljun Majakassa ja Sääksjärven uudella seurakuntatalolla.  Ryhmiä vetää kanttori ja lastenohjaaja yhdessä.

Muskarissa vietetään toiminnallinen puolituntinen, jossa aivan pienetkin viihtyvät. Siellä lauletaan, soitetaan, leikitään ja liikutaan musiikin mukaan ja samalla opetellaan musiikin peruskäsitteitä ja rytmiikkaa. Laulut ja laululeikit ovat iloisia ja helppoja, ja niitä on mukava laulella lasten kanssa vielä kotona.

Maksutonta toimintaa

Perhemuskarissa käytetään uudenlaisia rytmisoittimia. Ryhmillä on myös omia esiintymisiä esimerkiksi perhekirkoissa. Muskari on maksuton.

Molemmissa muskareissa on ryhmät sekä ihan pienille 4kk - 1v. että hiukan isommille taaperoille 1-3v.  Mikäli haluat sisarukset samaan ryhmään, ilmoita heidät taaperoryhmään.

Huom! Lähes kaikki ryhmät kaikissa muskaripaikoissa ovat täynnä, mutta varalle voi ilmoittautua.  Varapaikoiltakin yleensä pääsee vielä hetken päästä mukaan.

Lempäälän seurakunnan perhemuskarissa muskariopettajat

lastenohjaaja

Lapsityössä pyrimme lapsilähtöiseen toimintatapaan. Parasta työssäni on pienten kerholaisten kanssa puuhaileminen, erilaisten perheiden kohtaaminen sekä mukavat työkaverit. Vapaa-aikanani luen ja lenkkeilen labradorinnoutajamme kanssa. Loma-aikoina suuntaan usein perheen kanssa ulkomaille.

lastenohjaaja

Olen ohjaajana päiväkerhoryhmissä ja perhekerhossa. Tärkeää työssäni on Jumalan rakkauden välittäminen ja parasta ovat lasten sekä vanhempien iloiset ja tyytyväiset kasvot. Vapaa-aikanani harrastan avantouintia, siinä keho ja mieli rentoutuvat.