Sanan ja rukouksen illat joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina.

Ryhmiä ja toimintaa aikuisille

Meitä aikuisia on monia. On sinkkuja, on ruuhkavuosia viettäviä, on pikkulapsiarjessa askeltavia ja on heitä joiden pesä on jo tyhjä. Toisella kalenteri on tyhjä ja toisella aivan tupaten täynnä. Kiinnostuksen kohteita on myös monia: luonto, kulttuuri, hiljentyminen…

Yhteistä meillä on vapaus tehdä valintoja ja kantaa niistä vastuuta. Tähän me tarvitsemme yhteyttä toisten ihmisten kanssa, jotta voimme vaihtaa ajatuksia ja rakentua ihmisenä eteenpäin. Tarvitsemme aikaa miettiä omaa elämäämme, hiljentyä, huokaista. Myös virkistymisen paikkaa tarvitaan, kun omat voimat ovat heikentyneet tai tilapäisesti poissa.

Seurakunnan aikuistyö pyrkii tarjoamaan väyliä kohti niitä asioita, joita elämässäsi tarvitset. Tarjolla on piirejä, rukousryhmiä ja miesten ja naisten toimintaa . On myös vapaaehtoistyötä, jossa voit toimia ja osallistua kirkon työhön, katso lisää osoitteesta Vapaaehtoistyo.fi .