Kiinnostavia tehtäviä ja tärkeää työtä mukavassa työyhteisössä - tule meille töihin!

Lempäälän seurakunta on kasvavan kunnan vireä hengellinen yhteisö Tampereen naapurissa. Toimintaamme ohjaa tunnuslause ”Rohkeasti kiinni Elämässä”, jossa iso e-kirjain viittaa Kristukseen. Keskeisiä arvojamme ovat yhteisöllisyys, osallisuus, rohkea hengellisyys, kunnioitus ja läpinäkyvyys.

Vuoden 2022 lopussa seurakunnassa oli 17 211 jäsentä, 70 prosenttia kunnan asukkaista. Työntekijöitä on noin 50. Työyhteisömme rohkaisee kokeilemaan uusia toimintamalleja ja tekemään asioita myös toisin. Tuemme ammatillista kouluttautumista ja työssä kehittymistä sekä joustamme erilaisissa elämäntilanteissa.

Tarjoamme hyvän perehdytyksen, osaavien ammattilaisten työyhteisön sekä hyvät työvälineet. Työntekijöillämme on mahdollisuus tuettuun työpaikkaruokailuun, kattavaan työterveyshuoltoon ja muihin työviihtyvyyttä tukeviin etuihin.

Klikkaamalla tehtävän otsikkoa pääset hakuesittelyyn ja hakemaan paikkaa sähköisessä Kirkkorekry-palvelussa.

Hautaustoimen kausityöntekijä - Lempäälän seurakunta - KirkkoRekry

Hautaustoimen kesätyöntekijä - Lempäälän seurakunta - KirkkoRekry

Kiinteistötoimen kesätyöntekijä - Lempäälän seurakunta - KirkkoRekry

Lempäälän seurakunnan työntekijät yhteiskuvassa kesällä 2022. Kuva: Rami Marjamäki.

henkilöstöpäällikkö
Henkilöstöpalvelut

Työskentelen seurakuntatoimistolla. Vastuualueisiini kuuluu mm:

• Uudet ja lähtevät seurakunnan työntekijät
  • Yhteyshenkilönä toimiminen eri viranomaistahoihin, liittyen esim. henkilöstön osaamisasioihin, terveydenhuolto-asioihin, eläkeasioihin, vuorotteluvapaa-asioihin, siviilipalvelusasioihin, jne.
  • Palkka-asiamiehen tehtävät, palkanlaskennan päävastuu
  • Työsuojelupäällikön tehtävät, sekä siihen liittyvät yhteydet eri viranomaistahoihin.
  • Henkilöstön palvelussuhdeneuvonta ja opastus
  • Muut henkilöstöhallinnon asiantuntijatehtävät, henkilöstöasioiden valmistelu hallinnollisiin päätöksiin sekä henkilöstöhallintoasioiden kehittäminen
  • Talousjohtajan sijaistaminen

Työajastani suuri osa menee erilaisissa palavereissä ja suunnitteluissa. Pyrin kuitenkin vastaamaan puheluihin ja viesteihin mahdollisimman nopeasti. Otan täältäpuolen yhteyttä, jos näen että minua on tavoiteltu silloin, kun en ole pystynyt vastaamaan.