Paljon nuoria ryhmäkuvassa, kuvassa esillä kaikkien kädet.

Morjensta morjens - täällä Hope!

Eksyit jotenkin tänne. Toivottavasti löydät sen, mitä etsit. Jos olet uusi paikkakunnalla, niin helpoiten tavoitat nuorisotyöntekijät toiminnan melskeessä. Lähde rohkeasti mukaan! Jos jokin asia mietityttää tai jännittää, kannattaa vaikka soittaa tai laittaa viestiä. Vastauspalvelumme toimii 24/7. Yhteystiedot tuossa alla.

Lempäälän nuori seurakunta on paikka, jossa saa olla oma itsensä, saa etsiä suhdetta Jeesukseen ja elää rauhassa kristittynä.

Viikkotoimintaa

Viikkotoimintaa on! Raamikset ja nuortenillat kotikolossa Hopella Hakkarissa, sählyä Sääksjärven koululla ja täysikäisten SuperGroup Terviksellä.

Lisäksi kerran kuussa nuorten oma Hopemessu, syksyllä legendaarinen nuorten syysleiri, keväällä (useimmiten) maailman paras pääsiäisleiri, marraskuussa reissu Maata Näkyvissä -festareille Turkuun ja sokerina pohjalla vuosittain tammikuun alussa iso nuorisohäppening Uusi Alku!

Somekanavia

Näistä infoa lisää somessa ja Hopella lähempänä tapahtumia.

Ajankohtaiset tapahtumatiedot: Instagram: @hopeinsta, Snapchat: hopesnappi, You Tube: hopetube, Tiktok: Hopett.

Ai niin ja vielä Isoskoulutus! Kysy siitä lisää Jussilta tai Kimmolta.

HopeShop

Nuorisotyön oma tuotekauppa toimii osoitteessa https://hopeshop.myspreadshop.fi/

Jos siis haluat tunnustaa väriä (useissa väreissä), voit nyt hankkia ihka oman hupparin, vyölaukun tai minkä tahansa muun valikoimaan kuuluvan asusteen. Kauppa ei tuota meille voittoa, eli maksat vain tuotteesta, painatuksesta ja postituksesta.

Tervetuloa mahtavaan jengiin, tervetuloa kotiin!

Hopen snapchatin littymiskuvake. Kuva ei ole linkki.

nuorisotyönohjaaja, nuoret aikuiset

Arkityöhöni kuuluu nuorten ja nuorten aikuisten kohtaamista, opettamista ja sielunhoitoa sekä kasvotusten että somessa. Vastaan nuorten aikuisten toiminnasta ja nuorten raamiksista. Lisäksi tapaan nuoria leireillä, nuortenilloissa nuorten tapahtumissa sekä kotikäynneillä ja kahvilla. Tavoitteenani on, että työni kautta tekisin nuorille helpommaksi uskoa hyvään Jumalaan ja että kukin voisi löytää elämälleen arvon ja tarkoituksen. Olen tuore aviomies, harrastan bänditouhuja, lukkopainia, uniongelmia, vaeltamista ja reissaamista - eri maita on käytynä enemmän kuin minulla on ikävuosia :)

nuorisotyönohjaaja, erityisnuorisotyö

Työni on nuorten kohtaamista, opettamista ja auttamista. On hienoa kun huomaan, että nuori uskaltaa olla juuri sitä mitä on ja löytää näin suunnan elämäänsä. Evankeliumin kertominen ja lähimmäisten auttaminen on tärkeintä kirkon työssä. Rentoudun kalastelemalla ja nikkaroin kotona kaikenlaista, lisäksi käyn kuntosalilla.

nuorisotyönohjaaja, tyttötyö

Työssäni saan pitää kerhoja ja leirejä, vierailla kouluilla, kouluttaa isosia ja kerhonohjaajia sekä järjestää erilaisia tapahtumia. Parasta on ihmisten kohtaaminen ja Jumalan rakkaudesta kertominen sekä elämän ihmetteleminen. Seurakunta ja kristityt ovat Jumalan kädet ja jalat maailmassa. Rentoudun perheen ja ystävien kanssa. Mielipuuhiani ovat tanssiminen ja kaikenlainen käsillä tekeminen.

nuorisotyönohjaaja, rippikoulutyön työalavastaava

Työhöni kuuluu rippikoulutyön koordinointi ja nuorisotyö. Tykkään työssäni nuorten kanssa asioiden oivaltamisesta, nuorten kautta asioiden katsomisesta ja yhteisistä ponnistuksista. Silloin opin itsekin jotain hienoa Jumalasta. Vapaa-aikani täyttää kolme omaa poikaa. Luen myös paljon.