Apua ja tukea perheille

Seurakunta järjestää useita vertaisryhmiä, luentoja, tapahtumia ja leirejä, jotka tukevat perheen ja parisuhteen hyvinvointia.

Ryhmiä on esimerkiksi uupuneille äideille, teini-ikäisten vanhemmille, vauvaperheille ja yksinhuoltajille. Seuraa tiedotusta - toiminta jatkuu syksyllä 2021.

Tukea parisuhteeseen

Toimiva parisuhde luo edellytykset koko perheen hyvinvoinnille. Osallistumalla parisuhdetapahtumiin voitte ennaltaehkäistä monia turhia umpikujia ja rikastuttaa yhteistä elämäänne.

PikkuHelppi

Arki lapsiperheissä ei suju aina suunnitelmien mukaan - keskustelu, ohjaus ja "lisäkädet" ovat monesti enemmän kuin tarpeen!

PikkuHelpin eli seurakunnan lapsi- ja perhetoiminnan ammattilaiset auttavat lapsiperheitä ilmaiseksi tarjoamalla

• ulkoiluseuraa
  • tukea ja voimaa antavia näkökulmia vanhemmuuteen
  • lastenhoitoapua
  • juttuseuraa tai kuuntelijaa
  • tai muuta vastaavaa toiveiden mukaa.

Kotityöt,kuten  siivous, pyykinpesu tai ruoanlaitto eivät kuulu PikkuHelpin palveluin.

Palvelua toteutetaan perheen kotona tai ulkoillen lähiympäristössä  Palvelua on mahdollista saada 3- 4 kertaa lukukaudessa ja kahdeksi tunniksi kerrallaan.

PikkuHelppi on mahdollista saada

• Maanantai- ja torstai-iltapäivisin /Linda Puurula, varhaiskasvattaja puh. 040 565 4408 (möjlighet till betjäning även på svenska)
  • Tiistai-iltapäivisin/Virpi Raikamo, lastenohjaaja puh. 040 554 4631 (tavoitettavissa ma-to)

Puhelimeen vastataan pääsääntöisesti arkipäivisin klo 9-16. Mikäli numero ei vastaa, niin sinulle soitetaan mahdollisimman pian takaisin.

Ota rohkeasti yhteyttä.

Katso lisää avun ja tuen tapahtumakalenterista sekä lapsi- ja perhetoiminnan sivuilta

Suukotteleva pariskunta autossa