Sydän sykkii musiikille

Seurakunnan kuorot, Pyhän Birgitan kirkon konsertit ja muut musiikkitilaisuudet. Kodin juhlat, kuten kasteet, häät, hautajaiset. Jumalanpalvelukset sekä paikkakunnan juhlapäivät. Näissä yhteyksissä tavalliset lempääläläiset ovat yhteydessä seurakunnan musiikkityöhön, jonka ytimessä on kolme rautaista kirkkomuusikkoa.

Musiikki läpäisee kirkon ja seurakunnan elämää vauvasta vaariin. Mitä olisi maailma ja Lempäälä ilman musiikkia!

Pietari Korhonen

kanttori

Pietari & Kalat -gospelkuoro, Kipinät-sekakuoro

Arkiseen työpäivääni voi kuulua kuoroharjoituksia, palavereja ja musiikin suunnittelua, sovittamista, urkujen viritystä sekä sähköpostiliikenteen hoitoa. Haaveilen, että ehtisin harjoitella enemmän. Olen omalla alallani, ja parasta on huomata, miten musiikki koskettaa ihmisiä. Minulla on paras mahdollinen työnantaja: se on viime kädessä Taivaan Isä. Kirkon tärkein tehtävä on kertoa sanoin ja teoin rakastavasta Jumalasta. Musiikki välittää kristillistä uskoa, mutta lisäksi se virkistää, poistaa ahdistusta, hiljentää, luo tunnelmaa ja yhdistää. Vapaa-aikanani harrastan kuntoilua, kuten suunnistusta, lenkkeilyä ja hiihtoa. Teen myös metsätöitä.

Kaisa Naukkarinen

johtava kanttori, dir.cant.

Johtaa kuoroja Hymnus, Klaarat ja Lempäälän lapsikuoro.

Sanna Pelvola

musiikkikasvatukseen painottuva kanttori