Vapputunnelmaa Kirkkotorilla Olkkarin Wappu -tapahtumassa.

Kaikille tilaa riittää

Lempäälä on toiminnassa ja tapahtumissa pieni suuri seurakunta. Erilaisia tilaisuuksia, jumalanpalveluksia, ryhmiä ja vapaaehtoistehtäviä on runsaasti - tule mukaan.

Lempäälä on muuttovoittokunta, ja siksi myös seurakunta panostaa toiminnassaan lapsiin, nuoriin ja perheisiin. Osallistumisen mahdollistavia toimintaryhmiä on kuitenkin kaikenikäisille. Jos sytyt musiikille, tule kuoroihin ja musiikkiryhmiin. Jos haluat rukoilla yhdessä toisten kanssa, voit tulla mukaan rukouspiireihin. Hyppää hetkeksi irti elämän oravanpyörästä ja tule hiljentymään ja rauhoittumaan jumalanpalvelukseen tai hartauteen.

Tai jos sydämesi sykkii vapaaehtoistyölle, niin otamme sinut avosylin vastaan jakamaan aikaasi ja osaamistasi kanssaihmisille.

Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on – tule ja löydä oma paikkasi!