Marja-Leena Backman

kirjanpitäjä-toimistosihteeri

• Työpiste seurakuntatoimistossa
  • Kirjanpitoon liittyvät tehtävät, pääkäyttäjyys (talousarvio, tilinpäätös ja kirjanpidon raportit)
  • Ostolaskut, pääkäyttäjyys (opastus)
  • Laskutus, pääkäyttäjyys
  • Rahatilitykset, kolehdit
  • Yleiset toimistotyöt

Arja Lähdekorpi

henkilöstöpäällikkö
Henkilöstöpalvelut

Työskentelen seurakuntatoimistolla. Vastuualueisiini kuuluu mm:

• Uudet ja lähtevät seurakunnan työntekijät
  • Yhteyshenkilönä toimiminen eri viranomaistahoihin, liittyen esim. henkilöstön osaamisasioihin, terveydenhuolto-asioihin, eläkeasioihin, vuorotteluvapaa-asioihin, siviilipalvelusasioihin, jne.
  • Palkka-asiamiehen tehtävät, palkanlaskennan päävastuu
  • Työsuojelupäällikön tehtävät, sekä siihen liittyvät yhteydet eri viranomaistahoihin.
  • Henkilöstön palvelussuhdeneuvonta ja opastus
  • Muut henkilöstöhallinnon asiantuntijatehtävät, henkilöstöasioiden valmistelu hallinnollisiin päätöksiin sekä henkilöstöhallintoasioiden kehittäminen
  • Talousjohtajan sijaistaminen

Työajastani suuri osa menee erilaisissa palavereissä ja suunnitteluissa. Pyrin kuitenkin vastaamaan puheluihin ja viesteihin mahdollisimman nopeasti. Otan täältäpuolen yhteyttä, jos näen että minua on tavoiteltu silloin, kun en ole pystynyt vastaamaan.