Musiikkia!

Mitä seurakunta olisi ilman musiikkia?

Raamatun lehdillä Paavali kehottaa seurakuntaa: "Laulakaa kiitollisin mielin Jumalalle psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja." (Kol. 3:16)

Tavoitteenamme on, että musiikki olisi monipuolisesti läsnä Lempäälän seurakunnan yhteisissä kokoontumisissa.

Kanttorit vastaavat jumalanpalvelusten ja kirkollisten toimitusten musiikista, kuorojen johtamisesta, konserttien ja musiikkitilaisuuksien järjestämisestä.

Tule mukaan seurakunnan musiikkityöhön!

Olisiko paikkasi

• Kuorossa laulamassa? Tutustu Lempäälän seurakunnan kuoroihin.
  • Haluatko tulla lapsen kanssa perhemuskariin?
  • Soittajana tai laulajana messuissa?
  • Vai kiinnostaisiko toimia musiikkitehtävissä jossakin pienpiirissä?

Jos haluat lahjoillasi rikastuttaa ja palvella seurakuntaa, ota rohkeasti yhteyttä kanttoreihin!

Pian taas yhdessä laulellaan!

kanttori

Pietari & Kalat -gospelkuoro, Kipinät-sekakuoro

Arkiseen työpäivääni voi kuulua kuoroharjoituksia, palavereja ja musiikin suunnittelua, sovittamista, urkujen viritystä sekä sähköpostiliikenteen hoitoa. Haaveilen, että ehtisin harjoitella enemmän. Olen omalla alallani, ja parasta on huomata, miten musiikki koskettaa ihmisiä. Minulla on paras mahdollinen työnantaja: se on viime kädessä Taivaan Isä. Kirkon tärkein tehtävä on kertoa sanoin ja teoin rakastavasta Jumalasta. Musiikki välittää kristillistä uskoa, mutta lisäksi se virkistää, poistaa ahdistusta, hiljentää, luo tunnelmaa ja yhdistää. Vapaa-aikanani harrastan kuntoilua, kuten suunnistusta, lenkkeilyä ja hiihtoa. Teen myös metsätöitä.