Iso ryhmä lapsia ja aikuisia juoksemassa  leirikeskuksen pihalla.

lapsia ja aikuisia leirinuotiollaLapsiperheiden menot

Seurakunnalla on monenlaisia koko perheen tapahtumia, messuja, leirejä ja retkiä joihin olette sydämellisesti tervetulleita mukaan!

Perheleiri

16.-17.3 Tervajärven leirikeskuksessa

Huisin hauskaa menoa ja mahtavaa yhdessä tekemisen riemua!

Leiri alkaa lauantaina klo 10 ja päättyy sunnuntaina lounaan jälkeen.

Leirimaksu: aikuiset 35€,  lapset 20€, alle 4-v. ilmaiseksi ja koko perhe 120€. Leirimaksu sisältää ateriat, majoituksen, ohjelman ja materiaalit.

Leirimaksusta voi anoa maksuvapautusta ja siitä lisätietoja jani.lahnavik@evl.fi

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Infoa kaikista leireistä:

Tervajärven leirikeskuksessa jokaiselle perheelle varataan majoittumiseen oma huone/huoneet. Huoneen kerrossängyissä on patjat, peitot ja tyynyt, mutta liinavaatteet täytyy tuoda itse. Wc-tilat ja suihkut ovat yhteiskäytössä ja sijaitsevat huoneiden vieressä käytävillä. Leirikeskus jakaantuu kahteen osaan, vanhaan ja uuteen puoleen, sekä saunarakennukseen. Jokaisen osan välillä kuljetaan ulkokautta, katettua käytävää pitkin. Leirillä toimintaa on sekä vanhalla että uudella puolella.

Mukaan kannattaa varata :

• Lämpimät ja säähän sopivat ulkovaatteet
  • Sisäjalkineet / villasukat
  • Liinavaatteet
  • Peseytymistarvikkeet

Palmusunnuntain iloinen ja toiminnallinen perhemessu             Aasiksi pukeutunut henkilö

sunnuntaina 24.3 klo 10.00 Pyhän Birgitan kirkossa

Tule moikkaamaan veikeää Kopo-"aasia" , virpomaan ja riemuitsemaan pääsiäisen odotuksesta.
Menossa mukana ihana lapsikuoro.

Ota  oma virpomaoksa mukaan, sillä virpojille on luvassa pääsiäismuna palkkio.

Seurakuntatalolla messun jälkeen kirkkokahvit ja mehut sekä lapsille pääsiäisen toimintapisteitä.

Tervetuloa mukaan!