Kipinät-kuoro

Kipinät-kuoro on noin 15 hengen mukava, innokas, sekä mies- että naisäänistä koostuva lauluporukka.

Ohjelmistossa on hengellisiä lauluja, joista tykätään. Esiinnymme säännöllisesti seurakunnan tilaisuuksissa ja käymme retkillä.

Kuoro harjoittelee erikseen sovittuina päivinä (lähinnä torstai-iltapäivinä) Vanhassa Pappilassa (Rovastintie).

Tervetuloa mukaan myös uudet laulajat!
Lisää kuorosta voit kysyä kuoronjohtaja Pietari Korhoselta 050 544 3346, etunimi.sukunimi@evl.fi

Patu kuoro

kanttori

Pietari & Kalat -gospelkuoro, Kipinät-sekakuoro

Arkiseen työpäivääni voi kuulua kuoroharjoituksia, palavereja ja musiikin suunnittelua, sovittamista, urkujen viritystä sekä sähköpostiliikenteen hoitoa. Haaveilen, että ehtisin harjoitella enemmän. Olen omalla alallani, ja parasta on huomata, miten musiikki koskettaa ihmisiä. Minulla on paras mahdollinen työnantaja: se on viime kädessä Taivaan Isä. Kirkon tärkein tehtävä on kertoa sanoin ja teoin rakastavasta Jumalasta. Musiikki välittää kristillistä uskoa, mutta lisäksi se virkistää, poistaa ahdistusta, hiljentää, luo tunnelmaa ja yhdistää. Vapaa-aikanani harrastan kuntoilua, kuten suunnistusta, lenkkeilyä ja hiihtoa. Teen myös metsätöitä.