Lähetystyölle iso potti Adventtipuuro-tapahtumasta

Nainen järjestelee tapahtuman arpajaisvoittoja pöydälle.

Vapaaehtoinen Hanna Paul järjestelee arpajaisvoittoja pöytiin.

Tällaista työtä tehdään Lempäälän seurakunnan vapaaehtoisten kanssa sydämellä, iloitsi vapaaehtoisten puuhanainen Raili Paul kertoessaan viime lauantain 2.12. Lähetyksen adventtipuuro- ja myyjäistapahtumasta.

Vapaaehtoisleipurit ja puuronkeittäjät ahkeroivat toisten iloksi ja lähetystyön parhaaksi aamuvarhaisesta seurakuntatalon keittiössä. Puuroa valmistui 45 litraa, josta saatiin noin sata annosta. Lisäksi iso määrä myytiin tuliaisiksi kotiin. Rusinasoppaa valmistui 20 litraa.

Karjalanpiirakoita pulikoitiin neljän naisen porukalla noin 240 kappaletta.

- Ystävällinen ja palvelualtis vapaaehtoistiimi hoiti keittiöhommat, tarjoilun ja myyjäistuotteiden myynnin. Joulumusiikkia iloksemme soitteli flyygelin taakse istuutunut 14-vuotias vapaaehtoinen musikantti. Ne, jotka eivät tällä kertaa päässeet mukaan, lahjoittivat runsaasti leivonnaisia ja voittoja arpajaispöytään.

Myanmarin Lastenkeskuksen lapset ja Kimbilio-turvakodin tytöt kiittävät sekä puurtajia että kävijöitä!  Myyjäistapahtuma tuotti reilut 2 000 euroa.

Kiitos kaikille kävijöille, lahjoittajille ja upealle vapaaehtoistiimille!

2023-12-05 15:12:57.0