Hyväntekeväisyyskonsertti Pyhän Birgitan kirkossa 5.6.

Hyväntekeväisyyskonsertti Ukrainan hyväksi.

Sulkematta silmiä synkiltä uutisilta, keskittyvät illan artistit soittamaan lauluja elämän, rauhan ja toivon puolesta. Sunnuntaina 5.6. klo 18 Pyhän Birgitan kirkossa pidettävässä tilaisuudessa esiintyvät Peter Joukainen Trio, Henry Kuronen, Mylly, Penttilä Trio ja Heidi Salonen.

Konserttiin on vapaa pääsy, mutta siellä kerätään kolehti Ukrainan pakolaisten tueksi. Kirkon Ulkomaanavun keräys antaa hätäapuna vettä, ruokaa ja suojaa Ukrainan sotaa pakeneville. Lapsille järjestetään mahdollisuus jatkaa koulunkäyntiä mahdollisimman pian.

Kolehtiin voi osallistua käteisellä tai MobilePaylla.

Tapahtumaa ovat yhdessä järjestäneet esiintyjät, Lempäälän seurakunta, Lempäälän kunta ja Kilosone-tapahtumatekniikka.

Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleiksi nauttimaan musiikista ja tekemään hyvää!

2022-05-12 11:35:00.0