Pietari & Kalat -gospelkuorolla levyjulkkarit

Pietari ja Kalat -kuoro julkaisi uuden cd-levyn.

Iloa, kiitosta ja riemua muun muassa Pekka Simojoen ja Oslo Gospel Choirin sanoin ja sävelin sisältää seurakuntamme gospelkuoron uusin cd-levy "Virtaa vastaan". Julkaisu on kuoron kolmas.

Levyjulkkareita vietettiin toukokuun lopussa. Uutta levyä voi ostaa kympillä Kahvila Olkkarista (Tampereentie 4) tai tilata sähköpostiosoitteesta leena.koskinen@iki.fi

Pietari & Kalat -kuoroa johtaa kanttori Pietari Korhonen. Solisteina levyllä laulavat Heidi Salonen, Ari RäikkönenMinna Söder ja Juha Yli-Knuuttila.

Musisoinut jo pitkään

Pietari & Kalat on syksyllä 2005 perustettu Lempäälän seurakunnan noin 30-henkinen gospelkuoro. Kuoro laulaa äänissä gospeliin painottuvaa ohjelmistoa esiintyen yhtyeen säestyksellä.

Kuoro julkaisi ensimmäisen äänitteensä "Kuivalla maalla" maaliskuussa 2011 ja lokakuussa 2014 kuorolta ilmestyi joululevy "Näetkö tähden?". Esiintymismatkoja on tehty Viroon, Ruotsiin ja Englantiin. Kotimaassa on esiinnytty muun muassa Maata Näkyvissä -festareilla sekä Lohtajan kirkkomusiikkijuhlilla.

Kuoro harjoittelee torstaisin klo 17.30-19.30 Sääksjärven Satamassa (Pitkäahteentie 14). Lisäksi kuoro pitää pari kertaa vuodessa päivän mittaisen laululeirin.

Lastenhoito on harjoituksissa ja esiintymisissä järjestetty.

Tule mukaan laulamaan, kysy lisää kuoronjohtaja Pietari Korhoselta 050 544 3346.

Valokuva: Saskia Meskanen

2022-06-10 11:05:00.0