Hyvän tuulen toritapahtuma 3.9. klo 10-13

Seurakunta etsii iloisessa tapahtumassa lisää vapaaehtoisia.

Hyvän tuulen toritapahtuma syyskuussa

Mitä tehdä syksyllä? Olisiko seurakunnalla tarjolla jotain sopivaa? Etsitkö hiljentymistä, musiikkia, lasten juttuja, saunaseuraa, Raamattuun syventymistä, omin käsin tekemistä, sopivaa vapaaehtoistehtävää – tai jotain muuta? Onko jokin idea, jonka haluaisit toteuttaa seurakunnassa?

Lempäälän seurakunnan syyskauden avaa Hyvän tuulen toritapahtuma la 3.9. Erik Ednerin torilla eli Lempäälä-talon vieressä sijaitsevalla aukiolla. Tapahtumassa tuodaan esille erilaisia osallistumismahdollisuuksia: kuoroja, vapaaehtoistoimintaa ja syyskauden ohjelmaa.

Monipuolista musiikkia tarjoavat seurakunnan kuorot, lastenbändi Pressan Katit sekä pastori Heikki Kärhä, joka on nuorempana soittanut Pro Fide -gospelyhtyeessä. Lapsille on luvassa ainakin pomppulinna, kasvomaalausta ja ilmapalloista taiteltavia eläinhahmoja.

Tori on avoinna kello 10-13. Tarjolla kahvia, makkaraa ja vohveleita – ja ehkä jotain odottamatonta! Kahviseurana kirkkoherra Matti Vehviläinen ja muitakin seurakunnan työntekijöitä sekä vastuuhenkilöitä.

Pysäköinti myös Manttaalitalon pihaan! Säävaraus!

2022-08-22 11:18:00.0