Ehdokkaat tutuksi vaalikoneen ja -paneelin avulla

Oma vaalikone klapikone .png

Seurakuntavaalit ovat ovella. Vaalikone on avoinna osoitteessa www.seurakuntavaalit.fi/vaalikone. Oman ehdokkaan voi löytää vastaamalla samoihin kysymyksiin kuin ehdokkaat ja vertaamalla tuloksia, mutta koneen avulla voi tarkastella myös vapaasti kaikkien ehdokkaiden kantoja.

Lempäälän seurakunnan 61:stä ehdokkaasta 52 on vastannut vaalikoneeseen.

Seurakuntavaalit ovat sunnuntaina 20. marraskuuta. Lempäälässä äänestyspaikka on Pyhän Birgitan kirkko. Ennakkoäänestys järjestetään 8.-12. marraskuuta Lempoisten seurakuntatalossa ja eri puolilla Lempäälää.

Vaaleilla valitaan seurakunnan 27 päättäjää kirkkovaltuustoon nelivuotiskaudeksi 2023-2026.

Vaalipaneeli 7. marraskuuta

Valitsijayhdistysten ja ehdokkaiden mielipiteisiin voi tutustua myös ennakkoäänestyksen alla järjestettävässä vaalipaneelissa.

Maanantaina 7. marraskuuta kello 18 alkavan avoimen yleisötilaisuuden tilaisuuden juontavat Lempäälän-Vesilahden Sanomien päätoimittaja Seppo Kummala sekä perhetyönohjaaja Tiina Mäkinen Lempäälän seurakunnasta.  Vaalipaneeli on Lempoisten seurakuntatalossa, ja sen päätteeksi on kahvitarjoilu.

Mon Oct 24 10:58:00 EEST 2022