Tulossa! Jouluateria ja leppoisaa ohjelmaa Sääksjärven seurakuntatalo Satamassa

Sataman joulupäivä on tarkoitettu niille alueen ihmisille, jotka viettäisivät joulupäivää mielummin jossain muualla kuin vain kotona. Voit saapua yksin tai yhdessä perheenjäsenen tai tuttavan kanssa. Jouluateria on maksuton, mutta voit halutessasi maksaa vapaaehtoisen ruokamaksun ja osallistua näin tilaisuuden kuluihin.

Aterian jälkeen voi esimerkiksi pelata lautapelejä (oman suosikkipelinsä voi ottaa mukaan), rupatella, leikkiä tai olla vaan ja nauttia joulutunnelmasta. Sataman joulupäivä päättyy noin klo 16.30 alkavaan iltahartauteen.

Ilmoittaudu ennakkoon 23.11.-15.12. verkkoilmoittautumisella tämän linkin takaa. Huom! Linkki avautuu 23. marraskuuta.

Lisätietoja voit kysellä sähköpostitse tai puhelimitse seurakuntapastori Ira Sirkiältä. Kerro ilmoittautuessasi mahdolliset ruoka-aineallergiat. Jos sinulla on mielessä jotain, miten tahtoisit osallistua joulupäivän järjestelyihin tai ohjelmaan, kerro sekin.

Huomaathan, että voimme resurssien puitteissa ottaa tilaisuuteen vain 60 osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Saavuthan vain terveenä.

Jos joudut perumaan saapumisesi, ilmoita siitä välittömästi Iralle, niin paikkasi vapautuu seuraavalle jonossa olevalle.

Aterian valmistaa Vaihmalan Hovi. Tapahtumaa tukevat taloudellisesti Buwo Oy, Kiilto Oy ja kaksi nimetöntä yritys- ja yhdistyslahjoittajaa.

Tiedustelut: Ira Sirkiä 040 804 91 31.

2022-11-18 12:27:00.0