Tule meille töihin - avoinna vahtimestari-siivoojan paikka

vahtimestari-siivooja nettiin .jpg

Lempäälän seurakunta etsii joukkoonsa innostunutta ja motivoitunutta vahtimestari-siivoojaa toistaiseksi voimassa olevaan palvelussuhteeseen 13.2.2023 alkaen.

Hae paikkaa sähköisesti Kirkko HR -palvelun kautta tämän linkin takaa.

Vahtimestaritiimimme koostuu ylivahtimestarista sekä neljästä vahtimestari-siivoojasta.

Vahtimestari-siivoojan tehtäviin kuuluvat seurakunnan eri kiinteistöjen siivoustehtävät sekä kirkollisten- ja asiakastilaisuuksien tilajärjestelyt sekä tarjoilujen esille laittaminen seurakunnan tilaisuuksiin. Lisäksi tehtävään sisältyvät Kuljun Majakan tai Sääksjärven Sataman suntion tehtävät tilaisuuksien hoidossa. Asiakaspalvelu on oleellinen osa tehtävän sisältöä.

Työaika sijoittuu pääosin päiväaikaan, mutta tehtävän hoitajalla tulee olla valmius silloin tällöin myös iltatyöskentelyyn. Työhön sisältyy viikonlopputyötä noin kaksi kertaa  kuukaudessa. Työaika on 38 tuntia 15 minuuttia viikossa. Tehtävän hoidon kannalta oman auton käyttömahdollisuus on välttämätöntä. Seurakunta korvaa kiinteistöjen väliset matkakustannukset.

Hakijalta toivomme puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkintoa, toimitilahuoltajan tai suntion ammattitutkintoa tai muuta vastaavaa aikaisempaa koulutusta tai vankkaa aiempaa työkokemusta. Tehtävän hoitaminen edellyttää voimassa olevaa hygieniapassia. Toivomme sinulta reipasta ja kehittävää työotetta, iloista, sosiaalista ja palveluhenkistä asennetta sekä hyvää fyysistä peruskuntoa.

Tehtävä sijoittuu kirkon työehtosopimuksen mukaan vaativuusryhmään 401 (2016,15 €), peruspalkan lisäksi maksetaan tehtävään sisältyvää erityistä palkanosaa (38,01 €). Työkokemukseen oikeuttavaa euromääräistä kokemuslisää maksetaan työhistorian mukaisesti, kun se täyttää kirkon työehtosopimuksen ehdot.

Seurakunta tarjoaa monipuoliset työkykyä ja työhyvinvointia ylläpitävät etuudet. Työhön ja työyhteisöön perehdytetään huolella.

Työn luonteen vuoksi henkilöltä edellytetään työterveyden hyväksymä selvitys terveydentilasta sekä rikosrekisteriote.

Tehtävässä on 4 kuukauden koeaika.

Lisätietoja tehtävästä antaa ylivahtimestari Leena Vihavainen, p. 040 804 9181.

Tehtävään haetaan Kirkko HR -ohjelman kautta 19.12.2022 kello 6.00 mennessä. Haastattelut ovat 16.1.2023.

Tehtävän aloitus on 13.2.2023 tai sopimuksen mukaan.

2022-11-22 18:24:00.0