Palautekyselyyn vastasi 572 henkilöä - arvonta on 18.4.

Lähikuva henkilöstä, joka kirjoittaa kannettavalla tietokoneella, vieressä teemuki. Kuva rajattu käsiin.

Kuva: www.pixnio.com

Huhtikuun 4. päivänä päättyneeseen seurakunnan toimintaa koskevaan palautekyselyyn vastasi 572 henkilöä. Kysely oli avoinna Webropol-alustalla 13.3.– 4.4.

Arvontaan ilmoittautui 479 henkilöä. Arvonta suoritetaan 18. huhtikuuta. Pääpalkintona on sadan (100) euron lahjakortti Kahvila Siiriin. Vastaajien kesken arvotaan myös 50 euron arvoinen lahjakortti Ravintola Flemmsiin, tuotepalkintoja sekä kahvilippuja lähetyskahvila Olkkariin.

Arvonnan tuloksista ilmoitetaan heti voittajille. Arvonnasta kerrotaan myös seurakunnan kaikille avoimilla Facebook-sivuilla.

- Olisi hauskaa, jos arvonnan voittajat pääsisivät noutamaan palkintonsa, niin saisimme onnitella heitä henkilökohtaisesti, sanoo seurakunnan kirkkoherra Matti Vehviläinen.

- Itse ilahduin, kun aika usea henkilö ilmoitti halunsa keskustella seurakunnan työntekijän kanssa. Otamme heihin yhteyttä, hän kertoo.

Tulokset vaikuttavat toimintaan

Palautekysely tehtiin seurakunnan toiminnan kehittämiseksi. Tulosten toivotaan vaikuttavan jo vuoden 2024 talousarvioon ja toimintaan.

Tuloksia valotetaan ensimmäisen kerran seurakunnan luottamushenkilöiden ja työntekijöiden yhteisessä strategiaseminaarissa huhtikuun puolivälissä. Tarkemmin niistä kerrotaan kevään aikana esimerkiksi seurakunnan nettisivujen uutisissa sekä seurakunnan Facebookissa.

Edellisen kerran lempääläläisten kantoja toiminnasta kysyttiin vuonna 2020.

Lisätietoja kyselystä kertoo kirkkoherra Matti Vehviläinen.

Marita Miettinen

Thu Apr 06 16:40:00 EEST 2023