Eila Vanha-aho voitti sadan euron lahjakortin kahvila Siiriin

Kolme henkilöä seisoo ja hymyilee, keskimmäisellä on kirjekuori kädessä.

Kirkkoherra Matti Vehviläinen ja talousjohtaja Kati Nieminen luovuttivat lahjakortin Eila Vanha-aholle.

Lempääläläinen Eila Vanha-aho voitti pääpalkinnon eli sadan euron arvoisen lahjakortin kahvila Siiriin seurakunnan palautekyselyn yhteydessä olleessa arvonnassa.

Arvonta toimitettiin seurakuntatoimistossa 20. huhtikuuta.

Vanha-aho piipahti seurakuntatoimistossa ottamassa vastaan palkintonsa. Pienessä juhlahetkessä olivat mukana kirkkoherra Matti Vehviläinen ja talousjohtaja Kati Nieminen.
– Tämä on iso ja mieluinen yllätys. En ole koskaan aikaisemmin voittanut mitään, mutta nyt pitää osallistua kaikkiin arvontoihin, hyväntuulinen Vanha-aho jutteli.
– Siiriin aion mennä keitolle ja tietenkin miehen kanssa pullakahveille.

Urheilullinen eläkeläinen on tuttu kasvo Sääksjärven seurakuntatalo Sataman perjantaisissa kehonhuoltohetkissä. Hän kertoo käyvänsä mielellään myös kirkkokonserteissa.

Pääpalkinnon lisäksi arvottiin voittajat ravintola Flemm'sin 50 euron arvoiselle lahjakortille, kahdelle termospullolle sekä kuudelle pullakahvilipulle lähetyskahvila Olkkariin. Kaikille voittajille on toimitettu tieto voitosta.

Palautekyselyyn vastasi 572 henkilöä, joista arvontaan osallistui 479. Seurakunta kiittää kaikkia osallistuneita.

2023-04-26 15:35:20.0