Tule mukaan laulamaan!

Kamarikuoro Pyhän Birgitan Laulajat arvokkaassa yhteiskuvassa kirkossa alttarin edessä.

Pyhän Birgitan Laulajien vetäjänä aloitti viime syksynä Olli-Taavetti Kankkunen (oik.)

Seurakunnassa on viisi erilaista kuoroa aikuisille sekä omat kuorot lapsille ja nuorille.

Uusi toimintakausi käynnistyy eri kuoroissa 8. tammikuuta alkaen. Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Ota yhteyttä kuoronjohtajaan tai tule harjoituksiin.

Huom! Hymnuksessa, Pietari & Kalat -kuorossa ja Pyhän Birgitan Laulajissa on mahdollisuus lastenhoitoon.

Mutta mikä kuoro sopisi juuri sinulle? Kuorot esittäytyvät!

Lempäälän lapsikuoro

Lapsikuoro on tarkoitettu kaikille noin 6–12-vuotiaille lapsille. Kuoroon ei ole pääsyvaatimuksia. Kuorossa lauletaan monenlaisia kivoja lastenlauluja. Kuoro esiintyy paljon ja tekee yhdessä pieniä retkiä. Kuoro on maksuton.

Kuoro harjoittelee maanantaisin klo 16–17 Lempoisten srk-talossa (Kirkkopolku 1), alkaa 13.1.

Sekakuoro Hymnus

Hymnus on kaikille kuorolaulusta kiinnostuneille naisille ja miehille avoin sekakuoro, jossa käytetään aikaa laulujen opetteluun. Ohjelmisto on monipuolinen kattaus kirkko- ja hengellistä musiikkia.

Harjoitukset ovat tiistaisin klo 18.30–20.30 Lempoisten srk-talossa (Kirkkopolku 1), alkaa 14.1.

Naiskuoro Klaarat

on naisten oma päiväkuoro. Monilla laulajilla on pitkä kokemus kuorolaulusta, ja siksi ohjelmisto koostuu moniäänisistä lauluista. Koska esiintymisiä on aika usein, lisäharjoituksia tulee jonkin verran. Jokaisen kuoroharjoituksen päätteeksi on kahvihetki. Kuoro on maksuton.

Harjoitukset ovat joka toinen maanantai klo 12–14 Lempoisten srk-talossa (Kirkkopolku 1), alkaa 20.1. klo 12.

Kysy lisää näistä kuoroista:
Kaisa Naukkarinen, p. 050 5443345,
kaisa-helena.naukkarinen@evl.fi

Kipinät-kuoro

Kipinät on noin 15-henkinen mukava, innokas, sekä mies- että naisäänistä koostuva lauluporukka. Ohjelmistossa on sellaisia hengellisiä lauluja, joista kuorolaiset tykkäävät.

Kuoro laulaa yksiäänisesti, ja usein kitaran, pianon ja huilun säestyksellä. Kipinät esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa ja käy retkillä.

Harjoitukset erikseen sovittuina päivinä (lähinnä torstai-iltapäivisin) Vanhassa pappilassa (Rovastintie 3), alkaa 9.1. klo 14.

Nuorten kuoro

Nuorten oma kuoro on seurakunnan uusin lauluporukka. Mukana on toistakymmentä innokasta laulajaa ja soittajaa. Laulamme äänissä nuorten veisuja, ylistyslauluja ja virsiä. Esiinnymme bändin säestyksellä. Kuoro harjoittelee projektinomaisesti joko keskiviikkoisin tai perjantaisin, ja paikkana on ollut Hope (Kaakisentie 1).

Kysy aloitusaika Pietarilta, ks. yhteystiedot alta.

Pietari & Kalat

Pietari ja Kalat on noin 30-henkinen gospelkuoro. Laulajiksi odotetaan innokkaita nuoria aikuisia ja aikuisia. Kuoro laulaa äänissä ja esiintyy Pietari & Kalat -yhtyeen säestyksellä.

Kuoro on julkaissut kaksi cd-levyä. Esiintymismatkoja on tehty Viroon, Ruotsiin ja Englantiin, ja kotimaassa mm. Maata Näkyvissä -festareille ja Lohtajan kirkkomusiikkijuhlille.

Kuoro harjoittelee torstaisin klo 17.30–19.30 Kuljun Majakassa (Tampereentie 262, koulun rakennus). Lisäksi pidämme pari kertaa vuodessa päivän mittaisen laululeirin. Lastenhoito järjestetty. Aloitus la 11.1. klo 10 Tervajärven leirikeskuksessa, os. Ketkantie 247 (laululeiri).

Kysy lisää näistä kuoroista:
Pietari Korhonen, p. 050 544 3346,
pietari.korhonen@evl.fi

Kamarikuoro Pyhän Birgitan Laulajat

Pyhän Birgitan Laulajat - tai PBL - on noin 20-henkinen nuorekas ja taitava kamarikuoro. Kuoron perustehtävä on esiintyä ja palvella seurakunnan messuissa ja muissa tilaisuuksissa. Lisäksi se konsertoi säännöllisesti.

Kuoron ohjelmisto koostuu moniäänisestä kirkkomusiikista menneiltä vuosisadoilta nykypäivään. Tavoitteena on esittää esimerkiksi Bachin kantaatteja ja muita vaativia kirkkomusiikkiteoksia.

Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 18.30–21 Lempoisten srk-talossa (Kirkkopolku 1), aloitus 8.1. klo 18.30.

Lisäksi pidämme 1–2 kertaa vuodessa päivän mittaisen laululeirin. Järjestämme tarvittaessa lastenhoidon. Sponsoroimme harjoitusten yhteydessä järjestettävää yksilöllistä lauluopetusta.

Ota yhteyttä:
Olli-Taavetti Kankkunen,