Kyselyyn vastaaminen kannatti - Arja Rantanen voitti arvontapalkinnon

20200306_143926.jpg

Arja Rantanen (kesk.) saa viettää syntymäpäiväjuhliaan rennosti, sillä Kirsi Niemisen (oik.) pitopalvelu tulee apuun. - Arvonta ei olisi voinut paremmin mennä, myhäilee vs. kirkkoherra Matti Vehviläinen.

Seurakunnan strategiakyselyn vastanneiden kesken järjestetyn arvonnan voitto osui numerolle 734 ja lempääläläiselle Arja Rantaselle.

Arvonta suoritettiin 26. helmikuuta kirkkoherranvirastossa. Palkintona oli 300 euron lahjakortti vapaavalintaisen lempääläläisen yrittäjän palveluihin.

Iloisesti yllättynyt Arja Rantanen valitsi empimättä yrittäjä Kirsi Niemisen palvelut. Niemisellä on Mamman keittiöstä -lounasravintola sekä pitopalvelu.

"Syntymäpäivälahja etukäteen"

– En yleensä voita mitään. On todella ihmeellistä, että tämä sattui juuri nyt, Rantanen päivittelee.

– Täytän pyöreitä muutaman viikon kuluttua. Nyt iso osa tarjoiluista tulee tätä kautta. Voitto on kuin syntymäpäivälahja etukäteen.

Ennen arpajaisvoittoa Arja Rantanen oli jo ehtinyt pyytää tarjoukset muutamalta pitopalveluyrittäjältä.

– Kirsin valitsin siksi, että hänellä on hyvät tuotteet ja yritys, jota hän pyörittää yksin. Haluan tukea häntä.

Rantasen valinta oli luonnollisesti iso ilo myös yrittäjä Kirsi Niemiselle.

– Voittosummalla saa paljon aikaan, Nieminen hymyilee.

Juhlajärjestelyt ovat siinä pisteessä, että noin 40 hengen iloiset juhlat ovat Niemisen lounasravintolan tiloissa. Tarjoilut ovat salaisuus, mutta suolaista ja makeaa on luvassa.

Kyselyyn vastasi 1022

Seurakunnan kysely oli käynnissä helmikuun alussa. Siihen vastasi 1022 henkilöä. Kysely oli avoinna verkossa, mutta osa vastaajista tavoitettiin henkilökohtaisesti esimerkiksi Ideaparkin käytävillä.

Kyselyssä kartoitettiin sitä millainen seurakunta on nyt ja millaisen vastaajat toivoisivat sen olevan tulevaisuudessa.

Tietoja käytetään seurakunnan uuden strategian valmistelussa. Strategia puolestaan tulee ohjaamaan seurakunnan tulevaa toimintaa.

Fri Mar 06 18:32:00 EET 2020