Hiljainen viikko on vaellusta pääsiäiseen

Lempäälän seurakunnassa tehdään matkaa pääsiäiseen pienten vaelluspolkujen, ikkunaikoninäyttelyn ja vahvasti verkossa tapahtuvan läsnäolon kautta.

Huhtikuun alussa avattiin Vanhan pappilan omenapuutarhaan mietiskelypolku ja Lempoisten seurakuntatalon ikkunoille Jukka Krookin kokoama pääsiäisaiheisten ikonien näyttely.

Vanhan pappilan rannassa kaartuva, reilun kilometrin pituinen Pappilan polku kuljettaa sekin pysähdyspaikkoineen pienelle matkalle pääsiäiseen.

Ikoninäyttely ja vaelluspolut ovat auki pääsiäisen yli, tiistaihin 14.4. asti. Turvallista vaellusta yksin tai välimatkan päässä yksittäin!

Hiljaiseen viikkoon voi tänä vuonna laskeutua myös virtuaalisesti.

Seurakunnan You Tube-kanavalla lähetetään päivittäin videohartaus 6.—8.4., kiirastorstain iltakirkko 9.4. kello 19 ja pitkäperjantain jumalanpalvelus 10.4. kello 10.

Ylösnousemuksen riemua jaetaan pääsiäisyön jumalanpalveluksessa lauantaina 11.4. kello 22.

Tilaisuudet videoidaan Pyhän Birgitan kirkosta. Linkit niihin löytyvät myös seurakunnan kotisivulta ja Facebookista.

RP

Mon Apr 06 14:45:36 EEST 2020