Uusi kirkkoherra virkaan elokuussa, syyskuussa vihitään Sääksjärven seurakuntatalo

Matti Vehviläinen 2021-25 (2) pieni nettiin.jpg

Matti Vehviläisen (kuvassa) asettaa virkaan piispa Matti Repo. Kuva: Sonja Meskanen.

Syksyllä on luvassa kaksi seurakunnan yhteistä juhlapäivää. Ne vietetään koronarajoitusten puitteissa - toivotaan parasta!

Vt. kirkkoherra Matti Vehviläinen asetetaan kirkkoherran virkaan 29. elokuuta Pyhän Birgitan kirkossa.

Seurakunnan yhteinen juhlamessu alkaa kello 10. Kirkkoherran asettaa virkaan Tampereen hiippakunnan piispa Matti Repo.

Vehviläinen valittiin kirkkoherraksi tämän vuoden helmikuussa.

Sääksjärven seurakuntatalo valmistuu kesällä, avajaiset syyskuussa

Syyskuun lopulla, sunnuntaina 26. syyskuuta, on vuorossa Sääksjärven uuden seurakuntatalon vihkiminen. Iloisen avajaisjuhlan tarkempi ohjelma selviää myöhemmin.

Seurakuntatalo sijaitsee keskeisellä paikalla Tamperereentien ja Ruskontien risteyksessä. Rakennus valmistuu jo kesällä. Toiminta käynnistyy elo-syyskuun vaihteessa koronarajoitusten mukaisesti.

Talossa on monikäyttöiset tilat eri ikäisiä varten. Toimintaa on suunniteltu yhdessä Sääksjärven asukkaiden kanssa.

Marita Miettinen

Tue Apr 13 13:32:00 EEST 2021