On Hoosiannan aika – tulossa vilkas tapahtumien viikonloppu

Lähestyvä joulu alkaa näkyä Lempäälän seurakunnassa ensi perjantaina 26.11., jolloin päästään nauttimaan tämän vuoden ensimmäisestä joulukonsertista. Pekka Murto & co. esiintyvät kirkossa kello 19.

Lauantaina 27.11. keskipäivällä avautuvat lähetysmyyjäiset Lempoisten seurakuntatalossa adventtihartaudella. Paikan päällä voi herkutella riisipuurolla ja sitä saa myös ostaa kotiin. Myyntipöydille katetaan mm. leivonnaisia ja käsitöitä. Tuotto ohjautuu lähetystyöhön, jota tuetaan myös arpajaisilla.

Sunnuntaina, ensimmäisenä adventtina, lauletaan yhdessä Hoosianna-hymniä.

Lempäälän kirkossa on kello 10 koko perheen adventtimessu, jossa on mukana Sääksjärven lapsikuoro. Myös jouluseimi avautuu. Päälle nautitaan juhlakahvit.

Sääksjärven uudessa seurakuntatalossa, Satamassa, on sunnuntaina maksuton riisipuurotarjoilu kello 11.30-12.30. Siellä vietetään adventtimessua kello 13 alkaen.

Ensimmäisen adventtisunnuntain huipentaa kirkossa kello 18 Kirkkokuoro ry:n esittämä Armas Maasalon Adventtivesper.

Tue Nov 23 09:50:00 EET 2021