Koronapassi käyttöön kirkossa kahtena päivänä, 3.12. ja 12.12.

Lempäälän seurakunta ottaa koronapassin käyttöön yli sadan hengen Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksissa Lempäälän kirkossa sunnuntaina 12.12. klo 15.30, 17 ja 18.30.

Muissa tiloissa järjestettävissä Kauneimmissa Joululauluissa istumapaikkoja on alle sadalle henkilölle, joten osallistujilta ei tarkisteta koronapassia. Niihin on vapaa pääsy.

Asiasta päätti Lempäälän seurakunnan valmiusryhmä 25. marraskuuta. Päätös perustuu Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 22.11. antamaan määräykseen sisätilojen kohdennetuista kokoontumisrajoituksista.

Koronapassin kysyminen on vaihtoehto voimassa oleville koronarajoituksille.

Lempäälän kirkossa järjestettäviin Kauneimpiin Joululauluihin tulevilta koronapassi tarkistetaan ovella. Henkilöllisyystodistusta ei kysytä, eikä koronapassia tarkisteta alle 16-vuotiaalta. Pääsy edellyttää voimassa olevaa koronapassia. Jos voimassa olevaa koronapassia ei ole, Lempäälän kirkon Kauneimpiin Joululauluihin ei voi osallistua.

Tänä vuonna Kauneimmat Joululaulut soivat maailman lasten puolesta.

Lempäälässä tilaisuuksia on yhteensä 12:

Pe 10.12. klo 18 Mattilan koululla,

Su 12.12. klo 15.30, 17 ja 18.30 Lempäälän kirkossa,

Ma 13.12. klo 13 De Vackraste Julsångerna Olkkarissa,

Ma 13.12. klo 19 Lastusten rukoushuoneella,

Ke 15.12. klo 13 Olkkarissa,

To 16.12. klo 18 Nurmen rukoushuoneella,

Su 19.12. klo 14 ja 16 Sääksjärven Satamassa,

Ke 22.12. klo 18 Ideaparkissa,

Ke 22.12. klo 18 Säijän monitoimitalossa.

Henkilörajoitukset eivät koske jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia ja konsertteja.

Poikkeus on 3.12. Lempäälän Mieskuoron joulukonsertti, johon osallistuvilta tarkistetaan koronapassi.

Nykyiset rajoitukset ovat voimassa 19.12. saakka.

Kaikissa Lempäälän seurakunnan järjestämissä tilaisuuksissa on maskisuositus ja osallistua voi vain terveenä. Lisäksi noudatamme huolellista käsihygieniaa ja etäisyyksiä mahdollisuuksien mukaan. Vahvasti suositellaan, että tilaisuuksiin tullaan vain rokotettuna.

Koronapassin kanssa toimitaan näin: Lataa koronapassi Omakannasta osoitteesta www.kanta.fi/koronapassiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Tallenna passista kuva mobiililaitteellesi tai tulosta se. Tule ajoissa tilaisuuksiin ja ota passi valmiiksi esiin. Passi tarkastetaan heti tilaisuuteen tullessa.

(ET-J)

2021-11-26 09:33:00.0