Seurakunta ottaa käyttöön koronapassin Kauneimmissa Joululauluissa ja konserteissa

Aluehallintoviraston kokoontumisrajoitukset ovat Pirkanmaalla voimassa kuukauden ajan, 6.12.2021-5.1.2022.

Kirkolliset toimitukset, hartaudet ja jumalanpalvelukset jatkuvat normaalisti, sillä niissä ei lain mukaan voida edellyttää koronapassia.

Seurakunnan tiloissa väkimäärä rajataan kolmasosaan kokonaiskapasiteetista. Esimerkiksi Lempäälän kirkossa tämä tarkoittaa 150 henkilöä ja Ristimäen kappelissa 40 henkilöä.

Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksissa sekä konserteissa on käytössä koronapassi. Koronapassia edellytetään 16 vuotta täyttäneiltä henkilöiltä.

Ensimmäisen kerran Lempäälässä lauletaan Kauneimpia Joululauluja ensi perjantaina 10.12. kello 18 Mattilan koulun nuotiopaikalla. Siellä passia ei kysytä.

Seurakunnan kaikissa tapahtumissa on vahva maskisuositus.

Koska pandemiatilanne on Lempäälässä nopeasti muuttunut, mm. 24.11.2021 ilmestyneessä Kirkonportti-lehdessämme on vanhentunutta tietoa tapahtumista ja koronaohjeista.

Lempäälän seurakunnan joulun ajan tapahtumia on myös esillä Lempäälän Kehitys Oy:n koostamassa liitteessä, joka ilmestyy Lempäälän-Vesilahden Sanomien yhteydessä tällä viikolla, 8.12.2021. Liite lähti painoon ennen Aluehallintoviraston tiedotusta tuoreimmista rajoituksista.

Lempäälän seurakunnan oma valmiusryhmä tekee tilannekatsauksen tiistain 7.12. kokouksessaan.

Verkkosivujemme tapahtumakalenteriin alkaa päivittyä täsmällistä tietoa sen jälkeen.

2021-12-06 10:30:00.0