Seurakunta tutuksi -kampanja 23.3.-30.4. Tule mukaan!

Seurakunta tutuksi -kampanja kutsuu kaikenikäisiä kävijöitä tykö. Tervetulleeksi siis kirkkoon ja muihin toimitiloihimme! Hae passi Kahvila Olkkarista tai leikkaa se keskiviikkona 20.3. ilmestyvän Kirkonportin välistä.

Kun kierrät tapahtumissamme ja keräät kolme leimaa passiin, voit osallistumalla kisaan voittaa 200 euron palkinnon lempääläläiseen yritykseen! Palkinto arvotaan kaikkien passin palauttaneiden kesken 8.5.

Leimojen keräily alkaa lauantaina 23.3. Nyt vaan perhe mukaan ja tapahtumiin! Tai tule yksin, nappaa vaikka naapuri kainaloon! Monipuolisen ja mielenkiintoisen ohjelman saat passin mukana. Näistä tapahtumista saat leiman passiin.

Tapahtumien lisäksi myös kuoroissa ja piireissä on koko huhtikuun ajan avoimet ovet. Tule siis kokeilemaan, miltä tuntuu laulaa kuorossa tai tutkiskella Raamattua mukavassa seurassa! Koko ohjelman saat passin mukana.

Tutustu toimintaamme! Tullaan tutuiksi! Olet lämpimästi tervetullut kaikkiin tilaisuuksiimme!

Lisätietoja: pastori Manta Jutila: 050 544 3371 tai manta.jutila@evl.fi

Manta Jutila